תמהיל קישורים נכנסים – 100% טבעי

שננו את הנוסחה הבאה: קישורים נכנסים = עלייה במיקומים = יותר תנועה לאתר = יותר עסקאות. אחת המשימות המורכבות בתחום של שיווק באינטרנט היא טיפול בתמהיל הקישורים הנכנסים לאתר (Backlinks)

למה?

1. כי לרוב נתקל בסירוב (אם על ידי מקדמי \ מנהלי האתר או על ידי בעל האתר שלא מבין מה רוצים ממנו).

2. כי טעות אחת קטנה עשויה להוביל לפגיעה קשה במיקומים (בעקבות ענישה של גוגל).

3. כי "מומחים" משוכנעים שעבר זמנו של תמהיל קישורים לאתר.

תמהיל קישורים טבעי

טבעי זה הכי בריא

מדוע טיפול בקישורים נכנסים לטובת קידום אתרים עדיין חי ובועט?

רק בשבוע שעבר הריצו בגוגל את העדכון של Panda Algorithm – שנועד לטפל באתרים בעלי תמהיל קישורים בעייתי (חוות קישורים, קישורים לאתרים בעלי תוכן ירוד וכו'). לא נראה שיש סיבה הגיונית שגוגל ישקיעו כל כך הרבה זמן וכסף בטיפול בנושא הקישורים, מבלי שההשפעה של קישורים נכנסים תהיה משמעותית. מאד. ​

 כי Matt Cutts, מנהל תחום ה'ספאם' בגוגל ומי שמתחזק את אחד הבלוגים החשובים בתחום ה-SEO, אומר בסרטונים הבאים:              

"…backlinks…are a really, really big win in terms of quality for search results … backlink relevance still really, really helps in making sure we return the best, most relevant, most topical set of search results."

"…backlinks still have many, many years left in them … over time backlinks will become a little less important …

we will continue to use links in order to assess the basic reputation of pages and websites."

כלומר, עדיין ישנה חשיבות מכרעת לתמהיל הקישורים לאתר. אמנם קישורים הם תחום שנתון להרבה מניפולציות בקרב מקדמי אתרים, אולם כיום הקישורים עדיין מהווים פרמטר מכריע במיקום האתר בדף התוצאות.

איך צריך להראות תמהיל הקישורים שלכם?

הכלל החשוב ביותר: טבעי זה הכי בריא!

  תנועה מאתרים איכותים, שיש להם קשר מקצועי \ רלוונטי ללקוחות שלכם: דאגו שהקישור יהיה רלוונטי עבור הגולש, כך שהוא יגיע לאתר שלכם – תוכלו להפוך אותו ללקוח בקלות.

  אל תפנו את כל הלינקים לעמוד הבית! עמוד הבית, בדרך כלל, נחשב לעמוד מקודם מאחר וניתן להגיע אליו מכל מקום באתר. הפנו את הלינקים לעמודים פנימיים וחזקו את מעמדם.

 בדקו היטב את האתרים שמציעים לכם חילופי לינקים!

1עמוד עסקי חדש

 טיפוח של הקישורים הנכנסים יצמיח את העסק שלכם

איך עושים זאת נכון?

  • חפשו שיתופי פעולה שיניבו תוצאות איכותיות: העסק שלכם מציע רכבים להשכרה בחו"ל? נסו להציע מאמר לאתרים מתחום התיירות. 
  • פרסמו תגובות בפורומים מקצועיים: צרו איזכור של המותג \ מוצר שלכם בקרב קהל היעד והפנו את הגולשים למקורות רלוונטיים.
  • קניתם לינק באתר עם תנועה מרובה? מצויין! וודאו שהאתר אכן רלוונטי ושהלינק מתוייג כך שגוגל לא יחשוד שמדובר בקישור לא  טבעי "rel="nofollow
  • השתמשו ברשתות החברתיות: הפנו תנועה מדף החברה בפייסבוק או מהשתתפות בדיונים בלינקדאין!
  • טקסט העוגן ממנו יוצא הקישור ,(Anchor Text), צריך להיות חלק ממשפט טבעי והגיוני. אל תכריחו את מילת המפתח על הלינק. 
  • חשוב לא פחות: לגוון את טקסט העוגן! ·        
  • מחקו מהלקסיקון שלכם את חוות הקישורים \ כלים אוטומטיים ליצירת לינקים נכנסים.

 

​​השגתי קישורים – מה עכשיו?

  • נהלו רשימה מסודרת- מהיכן הגיע הלינק ומתי, לאיזה עמוד הוא מפנה.
  • אחת לתקופה – וודאו שהקישור לא הוסר.
  • בדקו ב –Google Analytics : האם הקישור טוב ומזרים תנועה לאתר?
  • בדקו את – Google webmaster tool:  לוודא שהאתר לא נענש בעקבות הקישור החדש!

כפי שמסתמן – הקישורים הנכנסים ימשיכו להוות תפקיד מרכזי בפרמטרים של גוגל ולהשפיע על דף התוצאות.

הקישורים הנכנסים לאתר מהווים בעיני גוגל את כרטיס הביקור של האתר שלכם, בבחינת: "אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה". חשוב מאד ליצור תמהיל קישורים איכותי וטבעי שיעלה את המיקומים של האתר ויזרים תנועה איכותית. תנועה שאותה תוכלו להפוך ללקוחות.

Gali Soudak, Founder & CEO

Gali Soudak, Founder & CEO

For the last 15 years, I tested various online marketing strategies to generate high quality leads across numerous industries. I view myself as an army general, building a strategy to overcome my competitor’s marketing army.

Related Topics

כך שדרגה לינקדאין את מערכת הפרסום שלה

לינקדאין ביצעה שינויים ושיפורים בפלטפורמה שלה, על מנת להפוך לאטרקטיבית יותר בקרב נגד ענקיות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר על נתח תקציבי המפרסמים. בעולם השיווק…

Daze academy

שיווק בלינקדאין

הצטרפו לגלי סודאק לקורס אינטנסיבי שמכסה את היסודות ומעבר לשיווק B2B בלינקדאין. למדו כיצד לנהל מיתוג אישי ואסטרטגיית מנהיגות מחשבתית, מודעות והסברה, והצטיידו במיומנויות הדרושות בכדי למנף את פלטפורמת הרשת המקצועית הגדולה בעולם, כדי שתוכלו לעמוד ביעדים העסקיים שלכם.ן.

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

גלי סודק בוחנת את היסודות של אסטרטגיית שיווק דיגיטלי, החל מהמרכיבים והיעדים ועד לתכנון ולביצוע. ביחד נחקור מקרים מהעולם האמיתי, וגישות שונות למיקוד, יצירת תוכן והפצת ערוצים שיביאו תוצאות. הכינו את הצוות שלכם.ן ליצור וליישם אסטרטגיות שיווק דיגיטליות מוצלחות, מאוד! – באופן עצמאי.

כלי דוחות ואנליזה מתקדמים

קבלו מנה כפולה של הדרכת מומחים עם גלי סודק ו-Resa Gooding כשהן בוחנות את השיטות והכלים למדידה ואופטימיזציה של שיווק דיגיטלי. גלו כיצד להיות מונעים מנתונים, כיצד לחתוך ולחבר נתונים בכדי לקבל את התובנות המשמעותיות ביותר, כיצד לעבוד עם מדדים ו-KPI, ובאילו דוחות עליכם.ן להשתמש כדי להגיע לתוצאות אמיתיות.