Facebook Offers – להפוך את הקמפיין לויראלי

הנחות ומבצעים אטרקטיביים מושכים לקוחות פוטנציאליים והופכים אותם ללקוחות משלמים  – זוהי אקסיומה המוכרת היטב לאנשי שיווק ומכירות. אך יותר משההנחה עצמה משפיעה על הלקוח, מאחוריה עומדת לא פחות הפסיכולוגיה של "ההוכחה החברתית". כאשר רבים נחשפים למבצע, מממשים אותו ומספרים על כך לחבריהם, אפקט העדר נכנס לפעולה.

בעידן הרשתות החברתיות והנוכחות המוגברת בספירה הוירטואלית, אפקט העדר גלוי בהרבה ולכן חשיבותו גוברת. אין פלא, אם כך, שרשת חברתית כמו פייסבוק שמבקשת לייצר לעצמה תזרימי הכנסה נוספים באמצעות פרסום, זיהתה את הפוטנציאל הגלום דווקא בעולם הקופונים.

כבר בחודש פברואר השיקה לראשונה פייסבוק את Facebook Offers – אופציית הקופונים החדשה שנועדה לדפים עסקיים. לאחר חודשים ארוכים בהם האופציה הייתה נגישה למותגים גדולים בלבד, שנבחרו במסגרת פיילוט ע"י פייסבוק, לאחרונה נפתח היישום גם עבור עסקים קטנים ובינוניים. כיום, דפים עסקיים שיש להם מעל 400 לייקים, יכולים להציע ללקוחותיהם קופון מיוחד.

מהו קופון בפייסבוק?

הקופון של פייסבוק הוא פשוט ובעיקר נוח – הן לעסק והן ללקוחות. בעת יצירת הקופון, מנהל העמוד יכול להגדיר בקלות את מהות המבצע, אופן מימושו ותנאיו (למשל – כמות הקופונים המוצעת, תאריך התפוגה ואף יצירת ברקוד ייעודי, אם מדובר במוצר שניתן לממשו ברשת שיווק). פרסום הקופון הוא מיידי והוא מלווה בהגשת תקציב פרסום ייעודי עבור הקופון, במסגרת האפשרויות הקיימות במערכת הקידום הממומן של פייסבוק (Facebook Ads). עבור הלקוח, לעומת זאת, מדובר בקופון חינמי לחלוטין – לחיצה פשוטה על הכפתור Get offer (או בעברית, "קבל הצעה") תשלח אוטומטית דואר אלקטרוני ללקוח עמו יוכל לממש את הקופון. באותה הזדמנות, יופיע הקופון בניוז-פיד של חבריו של הלקוח שבחר לממש את הקופון. כל זאת בלחיצה אחת פשוטה וללא רישום מיוחד כמו באתרי קופונים ייעודיים.

בנה את הקופון שלך בפייסבוק

מהם היתרונות השיווקיים של Facebook Offers?

שימוש נכון וחכם באופציית השיווק החדשה מבית פייסבוק יכולה להביא עמה יתרונות רבים. הייחודיות והאטרקטיביות של המבצע עצמו משחקות אמנם תפקיד משמעותי בהצלחת הקופון,  אך היתרון הבולט ביותר של קופון מוצלח הוא אופן ההפצה הנוח והגדלת הויראליות והמודעות לעסק במרחבי הרשת החברתית. זהו שיווק "מפה לאוזן", שמגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים מחד ומסייע לשמר את הנאמנות של הלקוחות הקיימים ואת האינטראקציה עמם.

קופון ויראלי בפייסבוק

כלי הקופונים החדש גם נותן מענה לביקורת התכופה הנשמעת על הפרסום בפייסבוק (לעומת הפרסום בגוגל, למשל) – היכולת המוגבלת לכאורה בבחינת החזר ההשקעה (ROI) על הפרסום. במקרה של ה-Offers, בחינת החזר ההשקעה היא פשוטה וקלה, שכן ניתן לבחון בדיוק את אופני השימוש בקופונים ואת הגדלת המכירות בעקבותיו. השימוש במודעות ממומנות והציוות שלהם עם הקופון, מסייעים בהפצת המסר באופן אפקטיבי וממוקד יותר ומגדילים את החשיפה למבצע עצמו באופן ספציפי ולמותג כולו.

Gali Soudak, Founder & CEO

Gali Soudak, Founder & CEO

For the last 15 years, I tested various online marketing strategies to generate high quality leads across numerous industries. I view myself as an army general, building a strategy to overcome my competitor’s marketing army.

Related Topics

כך שדרגה לינקדאין את מערכת הפרסום שלה

לינקדאין ביצעה שינויים ושיפורים בפלטפורמה שלה, על מנת להפוך לאטרקטיבית יותר בקרב נגד ענקיות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר על נתח תקציבי המפרסמים. בעולם השיווק…

Daze academy

שיווק בלינקדאין

הצטרפו לגלי סודאק לקורס אינטנסיבי שמכסה את היסודות ומעבר לשיווק B2B בלינקדאין. למדו כיצד לנהל מיתוג אישי ואסטרטגיית מנהיגות מחשבתית, מודעות והסברה, והצטיידו במיומנויות הדרושות בכדי למנף את פלטפורמת הרשת המקצועית הגדולה בעולם, כדי שתוכלו לעמוד ביעדים העסקיים שלכם.ן.

אימוני האבספוט

לדעת כיצד להגדיר את מערכת HubSpot הוא המפתח לאוטומציה יעילה. בסדנה זו, Resa Gooding, מנהלת בכירה בהאבספוט, תלמד אתכם.ן את כל מה שצריך לדעת על כלי אוטומציית השיווק המועדף בעולם מ-א׳ עד ת׳, כולל תכונות וטקטיקות מפתח ליצירת רשימות מיקוד לקהל, זרימות מסע לקוחות, מעקב, אופטימיזציה ועוד…

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

גלי סודק בוחנת את היסודות של אסטרטגיית שיווק דיגיטלי, החל מהמרכיבים והיעדים ועד לתכנון ולביצוע. ביחד נחקור מקרים מהעולם האמיתי, וגישות שונות למיקוד, יצירת תוכן והפצת ערוצים שיביאו תוצאות. הכינו את הצוות שלכם.ן ליצור וליישם אסטרטגיות שיווק דיגיטליות מוצלחות, מאוד! – באופן עצמאי.

כלי דוחות ואנליזה מתקדמים

קבלו מנה כפולה של הדרכת מומחים עם גלי סודק ו-Resa Gooding כשהן בוחנות את השיטות והכלים למדידה ואופטימיזציה של שיווק דיגיטלי. גלו כיצד להיות מונעים מנתונים, כיצד לחתוך ולחבר נתונים בכדי לקבל את התובנות המשמעותיות ביותר, כיצד לעבוד עם מדדים ו-KPI, ובאילו דוחות עליכם.ן להשתמש כדי להגיע לתוצאות אמיתיות.