LinkedIn Sales Navigator – כלי מושלם לגיוס לידים

בתור הרשת החברתית המובילה בתחום המקצועי, לינקדאין יצרה מהפכה בשיווק העסקי ובנתה את עצמה כפלטפורמה מצוינת עבור שיווק בינלאומי. פרופיל הפרימיום החדש, ה-Sales Navigator, הוא כלי שיווק בלינקדאין המסייע למציאת לקוחות פוטנציאליים למנויים שלה, ומשדרג את פוטנציאל שיתופי הפעולה העסקיים בכמה דרכים:

  • על-ידי שימוש באלגוריתם מתוחכם, השירות מציע מיקוד של לידים איכותיים וחברות רלוונטיות.
  • השירות שומר שתהיו מעודכנים תמיד בכל מה שמתחדש אצל הלקוחות שלכם וקהל היעד.
  • השירות מסייע לבנות אמון ביניכם לבין הלקוחות.

כל אלה יהפכו את תהליך ה-Social Selling למוצלח ביותר.

להגיע אל הלידים הנכונים

דרך מצוינת להתחיל לחפש לידים היא דרך ה-Lead Builder, המציע פילטרים לסינון הלידים הרלוונטיים ביותר, ומציג יותר מידע בתוצאות חיפוש מאשר חיפוש בלינקדאין. לאחר החיפוש הראשוני, ניתן להוסיף עוד פילטרים בצדו השמאלי של העמוד.

navigator lead builder

לא רוצים לאבד את נתוני החיפוש? ניתן לשמור את החיפוש לעתיד, ולקבל התראות על לידים מעניינים במייל.

save search

ה-Sales Navigator אף לוקח את ההעדפות האישיות ואת היסטוריית הלידים, ומסוגל להציע בקלות ובמהירות אנשים עם פוטנציאל גבוה להפוך ללידים, הודות לאלגוריתם של לינקדאין. דרך הפרופיל של הליד אפשר לגלות לידים פוטנציאלים ודומים לליד שלנו. בנוסף, ניתן לשמור כל ליד כ-ליד ייחודי, או כחלק מחברה הנשמרת כ"account". בכל דף חברה קיימות הצעות ללידים חדשים, וגישה לכל העובדים בחברה.

lead recommendations

השירות גם מאפשר למי שמשתמש במערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM) של Salesforce לחבר אותה אל חיפוש הלידים בלינקדאין, על-ידי יצוא אנשי הקשר ושמירתם בפלטפורמת ה-Navigator – ובכך לשלוט על הכל ממקום אחד. המידע יתעדכן על בסיס יומי ויישאר מעודכן.

תהליך חיפוש הלידים השתדרג עקב כמה פיצ'רים שאינם קיימים עבור משתמשים רגילים או מנויי פרימיום בלינקדאין. יכולת החיפוש עבור משתמשים רגילים היא מצומצמת יחסית, בעוד ה-Navigator מאפשר גישה ליותר מ-380 מיליון פרופילים מקצועיים- כאלה מחוץ לרשת שלכם. ניתן כאמור לבנות רשימות לידים עם פילטרים מתקדמים (כמו Seniority, גודל חברה ועוד), ובנוסף לשמור עד 3000 לידים.

חוץ מהצעות ללידים פוטנציאליים חדשים ומותאמים אישית, השירות מציע גם חברות רלוונטיות נוספות, שאפשר להגיע מהן ללקוחות חדשים, מידע על קשרים נוכחים בחברה מסוימת, אנשים דרכם אפשר להגיע ללידים אחרים וגישה נוחה לפרופילים של הקשרים שכבר נשמרו.

עדכונים שוטפים = Social Selling אפקטיבי

לינקדאין מבטיחים שעבור מי שעוסק ב-Social Selling, התהליך יהפוך לפשוט בהרבה, במיוחד עקב היכולת להישאר מחוברים ולדעת על כל מה שחדש בפרופילים של הלידים השמורים שלכם ובפרופילים של אנשים שעדיין לא נמצאים ברשת שלכם (יתרון משמעותי שאינו קיים עבור פרופילים רגילים בלינקדאין). עבור כך אף פותחה אפליקציית מובייל מיוחדת (ל-iPhone ול-Android), דרכה ניתן לקבל עדכונים לטלפון הנייד, להתכונן לפגישות (או לכל אינטראקציה שהיא) על ידי סריקת הפרופילים המתאימים או לשמור פרופילים מיד לאחר פגישות עסקיות.

sales navigator updates

מדובר בפיצ'ר מאוד יעיל, שבעצם מאפשר קבלת מידע רלוונטי על קהל היעד של מנהל השיווק והמכירות: מה חשוב ללידים ובמה הם מתעניינים? בעזרת אותם עדכונים, ניתן להתאים את השיחה ואת ההצעה העסקית לליד הפוטנציאלי, מה שמגדיל את הסיכוי שיהפוך ללקוח משלם בהמשך.

בין העדכונים בתפריט של ה-Navigator שיהיה לכם חשוב לקבל:

  • עדכונים מהלידים – מתי שינו תפקיד, אל מי התחברו, מידע ששיתפו.
  •  עדכונים של החברות (ה-accounts) הרלוונטיות ששמרתם אצלכם – האם הופיעו בחדשות, או שיתפו משהו מעניין.
  • זיהוי לידים פוטנציאלים – מידע חדש מעולמם של אנשים שעדיין אין לנו קשר איתם, יעזור לנטוורקינג העתידי עמם.

סביר להניח שתיתקלו בהרבה מאוד פעילות ופרסומים, שיהיה קשה עד בלתי אפשרי לעקוב אחריהם בדרך אחרת. כאן, הכל מחולק לקטגוריות בצורה מאוד נוחה ונגישה.

תקשורת המבוססת על אמינות

האלמנט החשוב ביותר ב-Social Selling הוא ליצור קשר כנה עם הליד הפוטנציאלי ולייצג באופן אישי את המותג שלנו. ה-Navigator מאפשר לבנות אמון עוד לפני שמתחילים את "שיחת המכירות". כאשר יש מותג אמין ופרופיל מושקע, אפשר למנף את החשבון האישי או העסקי על מנת ליצור נטוורקינג אותנטי ולאורך זמן. נטוורקינג שמקבל חיזוק מהעדכונים השוטפים, ומופנה אל האנשים שבאמת רלוונטיים אלינו – אלה שיש להם צורך ועתידים להרוויח מהמוצר שלנו. ראיתם משהו מעניין שפורסם אצלם? הגיבו, עשו לייק או שתפו.

דרך נוספת לאינטראקציה היא על-ידי מסרים אישיים, InMail. השירות נותן לשלוח עד 30 הודעות אישיות בחודש, גם ללא כתובות אי-מייל ולאנשים מחוץ לרשת, ובכך להגיע למקבלי החלטות נוספים. קיבלתם תגובה? מלאי ההודעות שלכם מתעדכן בחזרה. בנוסף, באמצעות הכלי TeamLink (בתשלום נוסף) ניתן להשתמש ברשת של העסק ולהגיע לקשרים נוספים על-ידי הפנייה מחבר משותף (מישהו בצוות שלכם שמכיר ליד פוטנציאלי).

 

כמו שירותים אחרים של לינקדאין, ה- Sales Navigator הוא שירות פרמיום המוצע בתשלום חודשי או שנתי, עם אפשרות לדמו חינם למשך חודש.

הוא מיועד לאנשי מקצוע העוסקים בשיווק ובמכירות, ויש בו פוטנציאל גדול לשיפור תוצאות ואחוזי המרות, ביישום נכון של שיטת ה-Social Selling. מציאת לידים איכותיים, שימוש במידע השוטף לטובתכם וטיפוח הקשר עם הלידים, ישימו אתכם בעמדת יתרון על המתחרים. אנחנו ב-Daze Marketing נדע בדיוק איך להפיק עבורכם את המיטב משירותי לינקדאין, ונמצא לכם את קהל הלקוחות המדויק.

Gali Soudak, Founder & CEO

Gali Soudak, Founder & CEO

For the last 15 years, I tested various online marketing strategies to generate high quality leads across numerous industries. I view myself as an army general, building a strategy to overcome my competitor’s marketing army.

Related Topics

כך שדרגה לינקדאין את מערכת הפרסום שלה

לינקדאין ביצעה שינויים ושיפורים בפלטפורמה שלה, על מנת להפוך לאטרקטיבית יותר בקרב נגד ענקיות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר על נתח תקציבי המפרסמים. בעולם השיווק…

Daze academy

שיווק בלינקדאין

הצטרפו לגלי סודאק לקורס אינטנסיבי שמכסה את היסודות ומעבר לשיווק B2B בלינקדאין. למדו כיצד לנהל מיתוג אישי ואסטרטגיית מנהיגות מחשבתית, מודעות והסברה, והצטיידו במיומנויות הדרושות בכדי למנף את פלטפורמת הרשת המקצועית הגדולה בעולם, כדי שתוכלו לעמוד ביעדים העסקיים שלכם.ן.

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

גלי סודק בוחנת את היסודות של אסטרטגיית שיווק דיגיטלי, החל מהמרכיבים והיעדים ועד לתכנון ולביצוע. ביחד נחקור מקרים מהעולם האמיתי, וגישות שונות למיקוד, יצירת תוכן והפצת ערוצים שיביאו תוצאות. הכינו את הצוות שלכם.ן ליצור וליישם אסטרטגיות שיווק דיגיטליות מוצלחות, מאוד! – באופן עצמאי.

כלי דוחות ואנליזה מתקדמים

קבלו מנה כפולה של הדרכת מומחים עם גלי סודק ו-Resa Gooding כשהן בוחנות את השיטות והכלים למדידה ואופטימיזציה של שיווק דיגיטלי. גלו כיצד להיות מונעים מנתונים, כיצד לחתוך ולחבר נתונים בכדי לקבל את התובנות המשמעותיות ביותר, כיצד לעבוד עם מדדים ו-KPI, ובאילו דוחות עליכם.ן להשתמש כדי להגיע לתוצאות אמיתיות.