Brainsway logo white

Daze הקפיצה את נראות החיפוש והמכירות של BrainsWay

מקרה בוחן: SEO & Content Marketing
%

עלייה במספר המשתמשים וההפעלות

אתר BrainsWay ראה עלייה בצפיות של משתמשים שהפגינו עניין בתוכן האתר.

% 0

מיקום דירוג ממוצע של מילות מפתח

נראות מילות המפתח של אתר BrainsWay הראתה שיפור ניכר בעקבות קמפיין SEO.

% 0 +

נראות האתר

המודעות והנראות למותג עלו משמעותית, במיוחד בהשוואה למתחרים מובילים.

Brainsway logo white

"העבודה עם Daze אפשרה לנו להגדיל את דירוג החיפוש והנראות שלנו בקרב קהל היעד שלנו, באמצעות שילוב של קידום אתרים טכני, תוכן איכותי ומקצועי ואופטימיזציה של ממשק המשתמש באתר שלנו. גישה רב-פנים זו הממונפת על ידי צוות Daze לא רק הגדיל את החשיפה שלנו בחיפוש אורגני ושיפר את מעורבות הקוראים; הוא תורגם ללידים איכותיים ובסופו של דבר לחיזוק משמעותי במכירות".

שרון דובב

האתגר

אתר BrainsWay היה חסר מאוד בתוכן איכותי בכדי להתחרות על מילות מפתח ולזכות בדירוג. כתוצאה מכך, הוא לא היה במעקב על ידי גוגל או בינג, מה שדחף את דירוג האתר עוד יותר למטה. בנוסף להיעדר תוכן רלוונטי, מותאם SEO על שירותי BrainsWay ונושאים נלווים, חווית המשתמש באתר לא אופטימלית במספר דפי אינטרנט, כולל דף צור קשר, מה שהופך את ביקור הגולשים למתסכל בד״כ, דרכי הניווט באתר, יצירת הקשר עם החברה היו מעורפלים, והייתה לכך השפעה ישירה על ההמרה והמכירות.

הרכיבים

כדי ש-BrainWay תבנה מודעות למותג ותטפח לידים איכותיים דרך האתר, היה צורך לכוונן את תוכן האתר וחווית המשתמש כך שיפנו ללקוחות B2B ו-B2C כאחד, ולבצע אופטימיזציה לקידום אתרים כדי להשיג נראות גבוהה יותר במנועי החיפוש. כל בלוג או מאמר היו צריכים להיכתב או להיערך תוך הבנה מעמיקה של קהל היעד, נקודות הכאב שלו ומילות מפתח החיפוש. כמו כן, היה חיוני למזג את האתרים האמריקאים והבינלאומיים של BrainsWay כדי ליצור מותג מאוחד, גלובלי עם סמכות תוכן חזקה יותר, שכן הוא המשיך להתקדם בדירוג של מילות מפתח וביטויים רלוונטיים.

המתדולוגיה

הפתרון של Daze שילב כמה אופטימיזציות של SEO טכניות, כגון זמן טעינה מופחת ושיפור ניווט. יעדי Google Analytics יושמו כדי להעריך פעולות בעלות ערך באתר ולעקוב אחר יצירת לידים. צוות Daze יצר הרבה תוכן איכותי ועתיר מילות מפתח כדי להפוך את האתר למרכז של מידע מרתק ורלוונטי עבור קהלי היעד, מאותת על איכות האתר למנועי החיפוש ומשפר את דירוג האתר, הנראות והתנועה. ממשק המשתמש של מספר דפי אינטרנט עבר אופטימיזציה לקלות השימוש, במיוחד דף צור קשר, מה שמקל הרבה יותר על לקוחות פוטנציאליים להביע את התעניינותם. לבסוף, צוות Daze עבד קשה כדי להבטיח דירוג, המשכיות בעקבות מיזוג שני אתרי BrainsWay, ועזר לשמר את ההכרה שכבר צברה במנועי החיפוש והעברתה לאתר החדש שהועבר.

התוצאות

אתר BrainsWay ראה שיפור בתנועה לאתר, עם עלייה של קרוב ל-200% במספר המשתמשים וההפעלות. זאת בשל האיכות והרלוונטיות המוגברות של תוכן האתר, אשר התייחסו בצורה יעילה יותר לנקודות הכאב של קהל היעד. האתר של BrainsWay שיפר משמעותית את דירוג מנועי החיפוש שלו, והופיע כאפשרויות 1-3 במגוון ביטויי חיפוש מרכזיים המשמשים קהלים מתעניינים.

דירוג חיפוש Google קידם 70% ממילות המפתח שנבחרו, כאשר 46 הגיעו לדף תוצאות החיפוש הראשון הנחשק. גם המודעות והנראות למותג של BrainsWay קיבלו דחיפה משמעותית, בולטת במיוחד בהשוואה לחברות דומות: +14.27% צמיחה בנראות החיפוש, כאשר המתחרה הקרוב ביותר השיגה 1.6% בלבד. יתרה מזאת, בעקבות מסע הפרסום לקידום אתרים, נראות מילות המפתח של אתר BrainsWay הראתה שיפור מדהים, והעלתה בממוצע 56.15 מיקומים גבוהים יותר.

עוד מקרי בוחן מעניינים

Brainsway logo white
Daze הקפיצה את נראות החיפוש והמכירות של BrainsWay

Read more

Cellwize logo

Read more

קבוצת MER משיגה לידים מדהימים בפעילות לינקדאין מבוססת מסרים

Read more