קבוצת MER משיגה לידים מדהימים בפעילות לינקדאין מבוססת מסרים

מקרה בוחן: LinkedIn Messaging
%

בקשות חיבור אושרו

צוות Daze זיהה אנשי קשר עם פוטנציאל גבוה ושלח בקשות חיבור באמצעות פרופילים של נציגי המכירות של Mer Group.

% 0

שיעור תגובה להודעות המשך

מסרים מכוונים בלינקדאין ממוקדים לקהלים הנכונים עוררו רמות גבוהות של עניין ופעולה.

% 0 +

לידים שנוצרו

צוות Mer Group בנה צינור של לידים חמים לכנסים קרובים ומעבר.

"מלבד שזכינו במספר לא מבוטל של פגישות, התרשמנו מאוד מהשקיפות שניתנה לנו בכל שלב בקמפיין בלינקדאין. הייתה לנו נראות מלאה, עם דוחות חודשיים מעמיקים כדי שנוכל לעקוב אחר ההתקדמות ולהתאים את פעילויות השיווק שלנו לכנס בהתאם. Daze לא רק חיזק את המשפך השיווקי שלנו, אלא גם חיזק את הביטחון שלנו".

דפנה רצון, מנהלת שיווק, קבוצת MER

האתגר

קבוצת Mer חיפשה לפנות לאינטגרטורים הבונים ערים חכמות ברחבי העולם ולקבוע פגישות מכירה פנים אל פנים עם לקוחות פוטנציאליים מתעניינים בכנס תעשייתי (MWC) הקרוב. Mer הפקידה את Daze בפיתוח פתרון שיביא את המספר הגבוה ביותר האפשרי של לידים רלוונטיים ויבטיח את המספר המרבי של פגישות לקראת האירוע.

עם זאת, היה מעט מידע בהישג יד על קהל היעד, מי הם ואיזה מסרים יעבדו הכי טוב.

 

הרכיבים

קבוצת Mer רצתה למשוך את תשומת הלב של קהל יעד מאוד ספציפי של מקבלי החלטות בארגונים גדולים. לאנשים אלה יש כמה כותרות עבודה שונות, ולעתים קרובות שייכים למחלקות שונות, מה שהקשה מאוד להצביע עליהם. בהתבסס על מומחיות של Daze בניתוח נתונים, מיקוד ושיטות עבודה מומלצות, הקמפיין כוון לאנשי קשר עם פוטנציאל גבוה באמצעות שני סבבים של הודעות לינקדאין: בקשת חיבור (בשלוש גרסאות שונות) וסדרה של שלוש הודעות המשך למי שהתחבר.

המתדולוגיה

Daze עבדה עם LinkedIn Sales Navigator כדי לזהות לידים בעלי פוטנציאל גבוה באמצעות שאילתת מיקוד מותאמת אישית. לאחר הרבה ניתוח ובדיקות נתונים, פילחנו את קהל היעד הנכון ויצרנו סדרה אסטרטגית של מסרים בלינקדאין. אלה נשלחו ללקוחות פוטנציאליים מהפרופילים של נציגי פיתוח המכירות של קבוצת Mer, לפי אזור, עבור חווית ההסברה האישית ביותר. צוות Daze עבד בשיתוף פעולה הדוק עם ה-SDR של Mer כדי לכוונן את ההודעות, את הטון ואפילו את הניסוח הספציפי של מיילים עבור כל מדינה. זה הבטיח טון מדויק, מתאים מבחינה תרבותית, ומותאם לקהלי יעד מקומיים.

התוצאות

הזרימה העקבית של הודעות לינקדאין שנשלחו לקהלים ממוקדים אסטרטגית הבטיחה אחוזי המרה מעולים, עם 32.32% בקשות חיבור שאושרו, ושיעור תגובה של 12.6% להודעות המשך.

למרות שהמטרה העיקרית של הקמפיין הייתה קביעת פגישות מכירה באירוע מסוים, ההשפעה החיובית תורגש להרבה יותר זמן. מבין אלה שהשיבו לבקשת החיבור, 43% הפכו ללידים. זה יצר צינור משמעותי של לידים חמים שניתן לטפח אותם בעתיד, גם אם הם לא בחרו ליזום פגישה במהלך הכינוס.

עוד מקרי בוחן מעניינים

Brainsway logo white
Daze הקפיצה את נראות החיפוש והמכירות של BrainsWay

Read more

Cellwize logo

Read more

קבוצת MER משיגה לידים מדהימים בפעילות לינקדאין מבוססת מסרים

Read more